Alla inlägg den 23 december 2017

Av rosatjejen - 23 december 2017 01:38

Denna veckan har det varit fullständigt kaos
Krångel med försäkringskassan, en mycket otrevlig läkare på vårdcentralen, 1,2 i pk så jag har varit tvungen att ta sputor både morgon och kväll, julklappar som skulle införskaffas och mat och godis som ska tillagas....ja kanske inte så konstigt att jag har mått dåligt på flera sätt och kännt mig helt oförmögen att få något vettigt gjort.
Tur då att man har snälla barn som hjälper till

Nu är granen klädd och kylskåpet fyllt av mat.
Vi ska vara här hemma hos oss på julafton och vi blir som mest 14 personer plus 2 hundar och en bebis, det ska bli kul. Blir jag trött kan jag ju alltid gå och lägga mig och gosa med barnbarnet en stund.

Jag är så stolt över min dotter som är en sån fantastisk mamma alla redan, och lilla Belle är helt underbart fin och go

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards