Alla inlägg den 18 maj 2017

Av rosatjejen - 18 maj 2017 02:12

Det har hänt så mycket den senaste månaden, både tråkigt och roligt
Ibland är det svårt att skriva om vad som händer i familjen utan att hänga ut någon, och med en så stor familj som jag har blir det lite extra knepigt ibland
Just nu handlar det förutom att jag mått väldigt dåligt sista tiden, om flera av mina barn
Det är både väldigt roliga saker på gång, och väldigt tråkiga saker med mycket ångest och oro. Det kan verkligen skifta mycket i sinnesstämningarna när man har fyra döttrar som alla har sina olika bekymmer och glädjeämnen.

Att jag mår så mycket sämre just nu är väldigt tråkigt, men jag hoppas att det vänder snart. Till viss del tror jag det beror på att jag är helt slutkörd efter allt vi gått igenom här hemma den här våren. Utan att gå in på detaljer så har det varit en del tjafs och konflikter angående boende och umgänge.
Yngsta dottern har dessutom fått äta fem antibiotikakurer sedan i mars, vilket är helt galet.

Det är tur att jag har något väldigt kul och spännande som jag aldrig varit med om tidigare att se fram emot också.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards