Alla inlägg den 2 april 2017

Av rosatjejen - 2 april 2017 11:30

Vilken härlig födelsedag jag fick ändå
Jag vaknade strax innan 06,00 av att dottern E skramlade runt i köket värre än vanligt, tyckte också att det var något som luktade gott. Och det var ju lite konstigt med tanke på att hon aldrig äter frukost hemma. Sen somnade jag om, och blev väckt igen vid 07,00 av O som kom in imitt rum och sjöng och gav mig ett fint paket som innehöll två par jättefina örhängen från pilgrim
När jag sen gick upp och kom ut i köket så förstod jag varför det hade luktat så gott tidigare, E hade bakat crossianter åt mig på morgonen innan hon åkte till jobbet. En vacker blombukett stod också på bordet.
På kvällen så kom hela familjen hem för att umgås och äta smörgåstårtan som E hade gjort, den var helt fantastiskt god.


Jag fick så otroligt fina presenter, och massor med fina blommor

Det är så kul att ses allihop, för alla tycker så mycket om varandra och har så roligt tillsammans.

.

Hunden hade slips dagen till ära.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards