Alla inlägg den 2 mars 2017

Av rosatjejen - 2 mars 2017 15:17

Det har blivit väldigt glest mellan inläggen här, bara något enstaka i månaden. Jag har helt enkelt inget roligt eller intressant att skriva om.
Mår fortfarande sämre än vanligt och börjar bli lite orolig att det aldrig kommer bli något bättre alls. Jag vet ju att jag aldrig kommer bli frisk igen, men så här dåligt som jag mått den här vintern har jag aldrig varit med om tidigare. Har verkligen noll energi över till att göra annat än det mest nödvändig, och ibland orkar jag inte ens det.
Nu har vi sportlov här i Stockholm och O är ledig från skolan. Tur att hon är så stor nu att hon kan roa sig själv.

.

Den här killen har börjat kissa inne, eller han skvätter lite här och där som för att markera. Hur som så är det jättejobbigt och jag vet inte alls vad jag ska göra för att få honom att sluta. Det verkar vara ganska vanligt att hanhundar gör så här precis när dom blivit könsmogna i 1-års åldern, men den här killen är ju snart 3-år..

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards