Alla inlägg den 15 september 2016

Av rosatjejen - 15 september 2016 22:18

Redan mitten på september!! Det är inte klokt vad fort denna sommar gått, tycker ju att vi nyss hade midsommar här.
Men när jag tänker efter så tror jag att den här våren och sommaren bara swishade förbi för att det tyvärr hände en del tråkiga saker som separationer, sjukdom, dödsfall och lite andra trista saker i vår familj under våren, och sen gick liksom sommaren åt till att försöka bearbeta och komma i kapp igen.
Sen var det ju inte så där jättekul att bli sängliggande i nästan tre veckor i först magsjuka och sen en mega förkylning.
Men nu äntligen har jag kunnat njuta lite av det fina vädret som vi har.
Jag har märkt att ju äldre jag blir ju mer börjar jag uppskatta hösten, och allt vad den för med sig både ute och inne.
Mötet med min nya läkare på vårdcentralen gick ganska bra, men jag saknar verkligen den gamla och längtar tills hon kommer tillbaka.
Jag har också kunnat börja med waran igen och slutat med fragminet som jag blev tvungen att ta några veckor på grund av magsjukan och de höga pk värdena. Nu har jag lärt mig att magsjuka och waran inte är nån bra kombo för mig.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards