Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av rosatjejen - 23 augusti 2016 20:37

Är kraftigt magsjuk på fjärde dygnet nu. Allt jag stoppar i mig går som snabbt rakt igenom och kommer ut igen, vidrigt.
Efter fyra dygn utan näring så har jag haft problem att sticka mig för att få fram ett pk, det kommer helt enkelt för lite blod och då funkar inte mätaren. Min sköterska på mottagningen har fått hjälpa mig så gott hon kunnat med dosering så jag förhoppningsvis ligger inom någotsånär rimliga gränser. Egentligen skulle jag behöva gå till vårdcentralen, så dom får ta ett prov, men det är helt uteslutet, jag orkar omöjligt det. Det enda jag orkar nu är att ta mig mellan toan och sängen.
Det är en himla tur att vi har 2 badrum med toalett, för annars hade det blivit kris om det är upptaget.
Tur också att jag inte smittat E och O, för O började ju i ny skola med helt ny klass igår, och det hade ju varit väldigt synd om hon missat allt de första dagarna.
Nu hoppas jag att det här eländet slutar snart

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards