Alla inlägg den 10 juli 2016

Av rosatjejen - 10 juli 2016 09:38

Lilla dottern har ju sommarlov nu, och det innebär ju att det blir lugnare och skönare även för mig.
Inga tidiga morgnar, inga läxor som ska göras, inte en massa tråkigt tjat helt enkelt.
Nästa vecka så börjar även äldsta dottern sin semester och då ska vi försöka komma iväg och göra nåt roligt tillsamman.
Vi har pratat lite om att kanske åka till Kolmården någon dag, om jag orkar och vädret tillåter.
Har också planerat att åka ner till Skåne och hälsa på dottern M några dagar, men inget är bokat ännu, vill och vågar inte planera för långt i förväg eftersom jag ju aldrig vet riktigt hur jag kommer må.

Men först så ska O faktisk vara med sin pappa i 10 dagar, jag hoppas det kommer fungera bra. Tror också att det kan vara nyttigt för oss båda att vara ifrån varann mer än bara nån enstaka natt.

Mna pk-värden har varit lite mer stabila de senaste veckorna, och det känns verkligen jätteskönt.
Däremot är jag fortfarande tröttare och mer andfådd än vad jag brukar, men det tror jag beror på att jag inte riktigt hämtat mig från den senaste förkylningen och magsjukan ännu.


I förra veckan så åkte vi ner till stranden och hade lite picknick.
Barnen och hunden badade, och jag? jag tittade på. Om jag ska bada så ska det vara minst 25 grader i både luft och vatten, har alltid varit en riktig badkruka.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards