Alla inlägg den 13 juni 2016

Av rosatjejen - 13 juni 2016 09:57

Hunden är sjuk igen, ont i magen och sår på hornhinnan
Jag oroar mig för mitt läkarintyg som jag skickade in till försäkringskassan för snart 2 veckor sedan.
Yngsta barnet ska få tandställning i nederkäken idag, och hon är riktigt orolig för det, eftersom hon ju nu vet hur ont det gjorde efteråt sedan hon fick i överkäken
Mitt pk/inr värde är fortfarande inte som det ska, det vill inte stiga trots att veckodosen höjs med flera tabletter i veckan. Och låga värden innebär propprisk.
Jag ska gå på begravning nästa vecka, och det känns oerhört jobbigt men jag vill för min egen skull verkligen närvara. Det är mina barns farmor som dött, och hon var den mest generösa och okomplicerade människa jag nånsin mött. Hon har dessutom haft en plats i mitt liv sedan jag var 19år, även om vi inte träffades så ofta de sista åren så visste jag ju att hon alltid fanns där. Hon var dessutom helt fantastisk fin mot min yngsta dotter fast hon ju inte var hennes barnbarn.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards