Alla inlägg den 7 juni 2016

Av rosatjejen - 7 juni 2016 13:55

Det är ju inte direkt någon rolig känsla när man väger sig och upptäcker att man gått upp istället ner, och det trots att man ätit helt enligt reglerna, alltså typ 0 kolhydrater.

Om det beror på min nya medicin (den för hjärtat) eller något annat tillfälligt återstår att se, men skittrist är det.
Hur som helst så har den nya medicinen hjälp iallafall och min puls håller sig nu mellan 80-95, vilket är betydligt lägre än innan.

Den här lilla sötnosen har varit kräksjuk i helgen, och spydde naturligtvis bara på ställen som i min säng, soffan, och diverse mattor, tur att det går att tvätta.
Nu mår han mycket bättre, och efter att först fått fasta ett dygn och sen fått små portioner med ris, så har han nu fått sin vanliga mat igen, dock i mindre portioner.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards