Alla inlägg den 22 februari 2016

Av rosatjejen - 22 februari 2016 23:23

Alltså järntabletter är inte min grej alls tydligen.
Jag tror jag har fått alla biverkningar man kan få och lite till. Men det värsta är ändå det där lite molande illamåendet. Ja det känns precis som gravidillamående, och tro mig jag vet efter fyra graviditeter med kroniskt illamående.
Nu till helgen ska jag resa bort några dagar, och då funderar jag faktiskt på att glömma järntabletterna hemma, vad kan hända liksom.........
Hur som helst så ska det bli hemskt skönt att komma bort och bo på hotell och bara vara några dagar.

Idag blev jag bjuden på middag, det känns lyxigt att hon nu blivit så stor att hon klarar av att laga lite enklare rätter själv.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards