Alla inlägg den 30 januari 2016

Av rosatjejen - 30 januari 2016 16:31

Vi har så kallt inne, och det har vi haft ända sedan dom var här och ställde in ventilationen i november. Att ligga i soffan utan dubbla filtar och fårskinnstofflor är inte att tänka på, och alla som kommer hit klagar efter en stund att det är väldigt kallt och drar på golven.
Att klaga till bostadsrättsförenngen är ingen idé, för när jag gjort det tidigare har jag blivit typ dumförklarad, för dom tycker inte alls att det är kallt här (det kan ju kanske förklaras med att dom kommer in med ytterkläder på och stannar i max 10 minuter)

Men nu har jag köpt en värmefläkt, förväntar mig inga stordåd, men lite varmare borde det ju bli.
Önskar och drömmer om en öppenspis i framtiden, men då lär jag få flytta till nån liten stuga långt ut på landet, och då känns det plötsligt inte alls lika lockande.

Hunden tycker inte om fläkten, han sitter mest och blänger på den, men han vänjer sig nog snart.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards