Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av rosatjejen - 28 oktober 2015 23:28

Det har varit lite för mycket aktivitet här hemma den senaste tiden, både pga, renoveringen som förresten ännu inte är klar, och lite annat mer känslomässigt med ett av mina barn. När man lägger ihop dessa olika saker med min egen ohälsa så kanske ni förstår att jag är rätt slut när kvällen kommer, eller om jag ska vara helt ärlig så händer det rätt ofta att jag är helt slut redan när jag vaknar på morgonen nuförtiden.
Förhoppningsvis är renoveringen som nu fastnat i nåt sorts slutskede färdig inom ett par veckor, och det ska bli så skönt.
Mina pk värden verkar ha stabiliserat sig äntligen, och det känns fantastiskt skönt att nu få lämna prover var fjärde vecka, istället för varje vecka som jag gjort hela sommaren.
Just nu väntar jag på kallelser till både lungmottagnngen och till levermottagningen för kontroller.

Min spis gick förresten sönder för ett par veckor sedan, som om det liksom inte räckte med allt annat som måste köpas just nu, så det var bara att köpa en ny. Det enda possitiva med det var att jag nu köpte en i rostfritt som passar mycket bättre in i mitt kök än vad den förra vita gjorde.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards