Alla inlägg den 24 september 2015

Av rosatjejen - 24 september 2015 08:55

Det här är mitt alldeles egna lilla lyckopiller

Skämt o sido, men när man som jag är hemma hela dagarna och dessutom är rätt begränsad i vad jag orkar (vissa dagar mer än andra) så är han ett oerhört stort sällskap, och han bjuder på skratt och tokigheter varje dag. Det går liksom inte att gå runt och grubbla och tycka synd om sig själv när man har en glad liten hund som glatt hoppar och skuttar bredvid vart man än går (även på toa ;-).
Men en av de bästa sakerna är att de alltid är väldigt kul att komma hem till någon som är så oerhört glad och lycklig att se mig igen, och det spelar liksom ingen roll om jag varit borta i flera timmar, eller om jag bara varit ute och hämtat posten, han blir lika tokglad att se mig ändå.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards