Alla inlägg den 10 september 2015

Av rosatjejen - 10 september 2015 18:04

Är lite piggare idag, vilket betyder att jag bara legat i sängen och vilat en gång, det var visserligen i 2timmar, men ändock bara en gång.
Det känns faktiskt äntligen som att den här förkylningen börjar ge med sig nu, så inom en vecka så hoppas jag att det är över för den här gången, och att det tar lååååång tid till nästa gång.
Jag gör ju verkligen så gott jag kan för att hålla mig borta från förkylningar o dyl, men det är inte alltid så lätt, kan ju inte isolera mig helt och framförallt kan jag ju inte undvika mitt eget barn när hon är sjuk och behöver sin mamma.
Fick brev från min waranmottagning idag, och värdena var bara pytte lite låga 2,1, så jag behövde bara höja med en extra tablett denna veckan. Det känns jätteskönt att det äntligen verkar börja stabilisera sig lite, och det trots att jag ju ätit lite sämre den sista veckan.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards