Alla inlägg den 7 september 2015

Av rosatjejen - 7 september 2015 21:14

Mår ungefär lika som igår hostig, svårt att hosta upp slem, snuvig och huvudvärk. Tog en kortison kur .även idag, men sen får det vara bra. Jag kan verkligen inte sova när jag tar tar kortison och det gör ju att jag mår ännu sämre, och att inte kunna sova är ren tortyr.

Sen har jag en massa oro som skaver i mig igen, och den blir ju inte heller bättre av att ligga sömnlös om nätterna. Hoppas så att allt löser sig på något sätt för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Imorgon ska jag gå och lämna pk/waran prov igen, jag hoppas att det ligger kvar på en bra nivå även fast jag ätit lite sämre än vanligt, då aptiten inte varit på topp de senaste dagarna.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards