Alla inlägg den 13 juli 2015

Av rosatjejen - 13 juli 2015 15:34

Vi har varit hemma en hel vecka redan, och inget har jag haft att skriva om.
Men några roliga saker har vi ju ändå gjort nu när jag tänker efter. Ja tråkiga saker har vi förstås också gjort men det är sånt som jag helst bara vill glömma, och inte skriva om alls.

Vi var på Tom Tits i Södertälje i fredags och det var kul. Lite många trappor att gå i bara, men det fick ta den tid det tog och som tur är så är ju mina barn stora så dom behöver ju inte vänta på mig, utan kan springa före om dom vill.

Sen äkte vi till Heron City och käkade på Pizza Hut

Den här efterätten med varm cockiedough och vaniljglass var nog bland det godaste jag nånsin ätit, farligt god var den.

Jag köpte en tavla också, på Inn o Finn i Haninge.
Den passade jättebra mot min sammetstapet i vardagsrummet, och framförallt så gillade jag ju budskapet den förmedlar


Mycket mys med den här killen har det ju blivit också

Han är allt lite lustig, för den lilla hundbädden vi köpte när han var liten valp har han stenvägrat att sova i fram tills nu, när han knappt får plats i den längre.

Imorgon är det dags att lämna nya prover för waranet igen och jag hoppas verkligen att det gått ner till normalt igen, men jag tror nästan det för jag har inte alls fått lika många blåmärken nu som jag hade förra veckan. Då hade jag så många att jag var tvungen att räkna, och på bara ena benet hade jag 32 stycken i varierande storlekar.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards