Alla inlägg den 5 juni 2015

Av rosatjejen - 5 juni 2015 22:12

Idag fick jag äntligen lite sommarfeeling och sol på min bleka kropp. Dum som jag är så satt jag ju i solen alldeles för länge, och dessutom utan minsta lilla droppe solskyddsfsktor, så nu ser jag ut som en kokt kräfta i ansiktet.
Tänk vad lite sol och värme gör med humöret, man blir som glad i hela kroppen.

Av rosatjejen - 5 juni 2015 08:37

Jag har länge gått och retat mig på mitt köksbord, som jag tyckt varit aningens för stort för mitt kök. Och nu när vi dessutom oftast bara är två till bords så kändes det som en god idé att skaffa ett lite mindre.
Tänkte mest på skoj att jag skulle prova att sälja det på Blocket, så jag satte in en annons. Och herregud vilken mail och sms trafik det blev, det trodde jag aldrig. Hade förväntat mig att det skulle ta minst en vecka och att jag skulle få gå ner rätt mycket i pris.
Nu blev det inte så, 20 timmar senare var det sålt

Hade ju liksom tänkt och trott att jag skulle hinna se ut ett nytt bord innan jag gjorde mig av med det gamla. Nu får vi klara oss utan bord tills någon har tid att skjutsa mig till Ikea, där jag sett två bord som skulle kunna passa mina behov.
Normalt sett så brukar jag alltid kunna få skjuts samma dag som jag ber om det, eller dagen efter, men just denna helgen är alla upptagna på annat håll. Tur att det ska bli fint väder så vi kan sitta ute och äta så länge.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards