Alla inlägg den 31 maj 2015

Av rosatjejen - 31 maj 2015 22:16

Nu har Olivia varit borta hela helgen och det har varit tomt och väldigt tyst här hemma. Jag tror att det är nyttigt för både henne och mig att vara ifrån varann ibland, men nu räcker det för ett tag tycker jag
Nu väntar både Bobo och jag otåligt på att hon ska komma hem, och som vanligt så känns det som att klockan går extra sakta när man väntar och längtar.

Det här fina hjärtat fick jag av Filippa idag, det passar perfekt på min vita byrå i hallen. Där står även en vit ram I samma stil med kort på alla fyra barnen, så det blev verkligen jättefint.
Filippa bjöd aven på middag ikväll, gott och mysigt.
Olivia ringde imorse och sa att det låg ett paket till mig i hennes skrivbordslåda, och det gjorde det, fyra par örhängen som var verkligt fina.
Emelie träffade jag igår och då bjöd hon på lunch när vi var och handlade, men hon ringde ändå idag
Matilda ringde också, hon är ju kvar nere i Malmö och verkar inte ha några planer på att komma hem inom den närmsta framtiden, så det svider lite i mamma hjärtat. Jag önskar att jag hade ork och råd att åka ner och hälsa på henne några dagar, men det känns rätt omöjligt just nu.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards