Alla inlägg den 12 maj 2015

Av rosatjejen - 12 maj 2015 21:45

Det här med ögondroppar till hunden var ju inte så lätt som det låter.
Han sprattlar och kämpar för allt vad han har för att komma loss, och det gör det ju inte direkt lättare att pricka rätt med den här ytte pytte lilla flaskan

Det är en himla tur att jag har Olivia, så vi kan hjälpas åt, för jag tror inte att jag hade klarat det själv.
Nu ikväll är jag faktiskt lite osäker om vi fick i nåt i ögat eller ej, men jag tror och hoppas det.

Så här sover han nu, helt slut stackarn.

Hund · Mops
Av rosatjejen - 12 maj 2015 15:29

idag var det dags för provtagning igen, och jag var ju förstås nyfiken om den höjda dosen jag tagit de senaste fyra dagarna gjort nån nytta.
Och lite nytta hade det gjort, men inte tillräckligt. Det hade stigit från 1,5 till 1,8 så det behöver ju upp lite till för att vara godkänt (2,1-3)
Så nu ska jag äta fyra tabletter i tre dagar och det blir fram till fredag då det är dags för ny provtagning igen.
Lite meckigt det här måste jag säga, trodde inte det skulle ta riktigt så här lång tid att hamna på en någotsånär stabil nivå. Men det är nog säkert helt normalt, bara jag som är otålig som vanligt och vill att allt ska fungera bra direkt.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards