Alla inlägg den 1 april 2015

Av rosatjejen - 1 april 2015 13:35

Idag var första gången jag lämnade hunden ensam hemma när jag gick till affären. Lite orolig var jag allt, så det blev en jäkligt snabb handling.
Skulle tro att han var ensam i drygt 30 minuter

Och som ni ser så överlevde han.
Hur mycket han skällde och levde rövare, om han nu gjorde det, har jag ingen aning om, men han var glad och nöjd när jag kom hem. Inget var heller trasigt eller söndertuggat, så jag tror inte han mått dåligt av det på något sätt.
Mitt mål är att han ska kunna vara ensam hemma i max 2-3 timmar, så att jag åtminstone kan gå och handla och även gå till vårdcentralen utan att måsta ha hundvakt.
Som det är nu så är det ett jäkla planerande så fort jag ska iväg någonstans.
I eftermiddag är det dags för kloklipp igen.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards