Alla inlägg den 19 mars 2015

Av rosatjejen - 19 mars 2015 19:30

igår började jag äntligen känna mig lite bättre, men nu i eftermiddag så började jag känna mig sämre, så nu ligger jag här under en filt i soffan och fryser så jag skakar.
Jag har fått jätteont i magen också, men det kan man tydligen få av både antibiotikan och acetylcysteteinet, så svårt att veta vilken medicin det beror på.
Hoppas och håller tummarna för att det bara är nån tillfällig försämring, och att jag mår bättre redan imorgon igen. Jag orkar liksom inte med att vara så här extra sjuk, det räcker så bra som det är ändå i vanliga fall.
Nu ska jag ta mig en varmdusch och sluta gnälla, men det känns mer okej att gnälla här på bloggen än face to face liksom, och om nån tycker jag är för gnällig här så är det ju liksom bara att sluta läsa.

Av rosatjejen - 19 mars 2015 08:18

Idag blir min lilla prins 8 månader.
Och igår var det hela 6 månader sedan jag fick hämta hem honom från uppfödaren.

Det här fotot tog jag när vi satt i bilen på väg hem, så otroligt liten har var.

Idag är han betydligt mycket större än grisen, och grisen ja den är rätt misshandlad och ofräsch efter 6 månader, men den är fortfarande hans absoluta favoritleksak.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards