Alla inlägg den 15 mars 2015

Av rosatjejen - 15 mars 2015 21:31

Lilla O har blivit för stor för din säng, och nu är det dags att köpa en "vuxensäng".
Jag har gett henne lite olika alternativ att välja på och tillslut så bestämde hon sig för att hon nog bara vill ha en traditionell resårbotten på ben.
Så idag har vi varit på Ikea och provlegat lite olika varianter.

Hon var nogrann i sitt provande, men sen hittade hon en som hon tyckte var den skönaste och med rätt bäddmadrass så tror jag det kommer bli jättebra.
Istället för att köpa den direkt på Ikea så beställde jag den på Ikea.se när vi kom hem, så får man den hemkörd för en liten kostnad och slipper allt meck med att behöva be nån med stor bil om hjälp att få den hem.

Eftersom vi inte kan lämna prins Bobo ensam hemma för långa stunder ännu, så fick han vara hemma hos storasyster F på eftermiddagen, och det hade gått jättebra.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards