Alla inlägg den 12 mars 2015

Av rosatjejen - 12 mars 2015 08:29

Jag är fortfarande dålig, vilket börjar bli lite alarmerande när andningen känns som om den blir sämre för varje dag. Slemmet i bröstet vill liksom inte ge sig av, och jag börjar oroa mig för att det kommer sluta med en lunginflammation.
Tur i oturen är att jag har en tid på lungkliniken på måndag morgon, så jag ska försöka härda ut tills dess.
Imorse så tog jag en kortisonkur på 12 betapred, jag är inte så förtjust i att ta kortison eftersom jag brukar bli så speedad och få svårt att sova, men nu kändes det mer än nödvändigt, och nu hoppas jag att det kanske hjälper lite, det blir ju i alla fall inte sämre av det.
Inatt tror jag att jag varit uppe fyra fem gånger och försökt hosta upp slem, och det är så jobbigt eftersom jag knappt får upp något alls.

Nu ska jag försöka vila lite innan jag ska till banken och skriva under ett papper som jag glömde när jag var där igår. Annars ska jag göra så lite som möjligt idag.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards