Alla inlägg den 3 mars 2015

Av rosatjejen - 3 mars 2015 09:38

Lilla O fick hög feber inatt, så jag antar att det är hennes tur att få influensa nu. Det var ju inte direkt oväntat eftersom flera av grannbarnen varit sjuka den senaste veckan.
Och att jag kallar henne för lilla O fastän hon inte är särskilt liten längre är något hon kommer få leva med resten av mitt liv. Det är lika samma för min äldsta dotter som jag kallar för bäbisen fastän hon är "host och harkel 27år" ja jag vet fattar inte heller hur det gått till med tanke på att jag inte är så mycket äldre jag ;-)

Nu hoppas jag att lilla O tillfrisknar snabbt och att jag själv inte blir smittad. Jag är ju vaccinerad, men hörde eller läste nånstans att vaccinet tydligen inte varit så effektivt i år, så det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards