Alla inlägg under februari 2015

Av rosatjejen - 2 februari 2015 19:59

Dom här vackra blommorna kom med bud från städfirman, för att dom klantat till det rejält med rut avdraget inte bara en gång utan hela tre gånger. Tänk att det ska vara så svårt att begära rut på rätt person, blir ju liksom lite tokigt när rut avdraget inte görs på den som fakturan går till, tur att skatteverket har koll.
Annars då? Jo det snöar och snöar, är glad att jag inte behöver skotta.

Av rosatjejen - 1 februari 2015 20:01

Återigen har jag inte tagit ett enda kort som jag kan visa här, vet inte riktigt vad det beror på att jag i perioder glömmer bort att fota.
Hur som helst så har helgen varit lugn och fin och jag har hållt mig inne och mest myst med Bobo och Olivia.
Det enda nyttiga jag fått gjort är att bära ner julgranskartongen i källaren, och förresten glöm inte att påminna mig om hur jobbigt det var, så jag kommer ihåg det när det är dags att julpynta igen, för jag har kommit på att jag glömmer vissa jobbiga saker lite för fort.
Att snön vräkt ner hela helgen är inget jag klagar på, tycker bara det är mysigt.
Imorgon ska jag ta kort på dom fina blommorna vi fått från städfirman, dom klantade till det lite med faktureringen så därför blommorna.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards