Alla inlägg den 15 september 2014

Av rosatjejen - 15 september 2014 21:33

Snart så blir det förhoppningsvis lite mer roliga saker att skriva om här.
Senaste veckorna så har det mest bara varit en massa jämmer och elände och det har inte kännts så kul att skriva om.

Att jag mådde så dåligt och var så yr och konstig visade sig när jag äntligen tog mig till läkaren, bero på någon typ av inflamation i öronen, som dessutom var fulla av vax.
Efter spolning av öronen så blev det betydligt bättre, och nu känner jag bara av det ibland. Har dock fortfarande lite värk i ena örat.
Fick också något muskelavslappnande att ta mot huvudvärken som troligen kommer från nacken. Jag är ju lite rädd för mediciner på grund av mina höga levervärden så jag har inte tagit så många tabletter som hon sa, men jag märker helt klart att dom hjälper och jag har inte ont alls när jag vaknar på morgonen längre. Dessutom så har jag sovit helt okej dom senaste nätterna.
Summa sumarum av dessa erfarenheter så kommer jag gå till läkaren betydligt tidigare nästa gång, istället för att gå och må dåligt i 3veckor helt i onödan.

Nu är det bara 3dagar kvar tills vi får hämta hem vår lilla valp.
Vi längtar så det nästan gör ont och det ska bli så himla roligt och mysigt att få lära känna en ny liten varelse.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards