Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av rosatjejen - 22 augusti 2014 09:32

Hjälp! jag har blivit förkyld. Kände av det lite igår, men idag på morgonen så vaknade jag upp med nästäppa, kli i halsen och huvudvärk ,,mår helt enkelt inget bra alls.
Jag har dessutom inte sovit särskilt mycket sedan Svea dog. Jag kan helt enkelt inte somna på kvällarna utan ligger bara och snurrar, somnar inte ordentligt förrän framåt morgonkvisten och sover då endast några få timmar. Det är väl iofs inte så konstigt att jag sover dåligt när min bästa och gosigaste sängkompis försvunnit, åhhhh vad jag saknar henne. Vi fick ju henne för 2år sedan precis när jag blivit sjuk, och sen dess så har hon varit mitt ständiga sällskap här hemma och nu, ja nu är det så jädrans trist och tomt utan min lilla kompis.

Finaste lilla Svea

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards