Alla inlägg under juli 2014

Av rosatjejen - 11 juli 2014 20:48

Vi tog en sväng på Universeum också. Jag och Olivia var ju där när vi var i Göteborg på sportlovet, men Filippa hade inte varit där på flera år.

Jag tror hon tyckte den var lite läskig, det syns inte på bilden men den rörde sig och öppnade käften och typ morrade mot oss

Den här lilla apan var bara så söt.

Av rosatjejen - 11 juli 2014 10:48

Glada barn, sommar och tivoli det är ren gläfje som inte ens åska och regnskurar kan förstöra.

Av rosatjejen - 6 juli 2014 18:43

Här har jag suttit och haft det skönt idag.
Tänk så härligt livet kan vara ändå.
Hoppas nu att resten av sommaren blir fylld av flera såna här dagar, att minnas när det är som kallast och mörkast i vinter.

Av rosatjejen - 4 juli 2014 17:57

Vilken härlig dag det varit, äntligen sol och värme.
Tänk så mycket lättare och roligare allt känns när solen skiner.
Dom senaste dagarna har varit rätt kämpiga med andningen, men idag så var det inte riktigt lika tungt,

Mina plantor är just nu i stort behov av sol, och nu ser det ju rätt lovande ut i några dagar, så det kanske finns lite hopp om jordgubbar ändå.

Nästa vecka åker jag till Göteborg och där ser det ut att bli rätt blött, så det blir till att packa ner regnstället i stället för bikinin

Av rosatjejen - 3 juli 2014 10:14

De senaste dagarna har gått i 110km/h känns det som, eller nja inte riktigt hela tiden dåra men nästan.
Saker har behövts köpas, bland annat ny laddare till min dator, eftersom katten tuggat sönder den gamla. Även en ny iphone laddare inhandlades för den har hon också lyckats tugga sönder.
Olivia har varit hos Filippa och sovit sovit över , och varit med på hennes jobb, vilket hon tyckte var superkul.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards