Alla inlägg den 29 maj 2014

Av rosatjejen - 29 maj 2014 21:37

Här ligger jag och tillbringar kvällen i sängen

För att mitt vardagsrum och min tv är ockupperat av dom här två tjejerna som spelar wii och just dance.
Jag skulle iofs kunna lägga mig inne i Olivias rum och kolla lite på tv, men hennes säng är så himla kort så det är lite obekvämt att ligga där. Funderar på att titta på nån film i datorn istället har ju faktiskt både netflix och viaplay som vi nästan aldrig utnyttjar. Det här kan ju när jag tänker efter bli en riktigt bra kväll ändå. Och peppar peppar....katten har inte jamat en enda gång ikväll.

Av rosatjejen - 29 maj 2014 19:39

Idag har jag för första gången i mitt liv varit och färgat mina ögonbryn, men jösses så mörka dom blev trots att hon tog den ljusaste bruna färgen.
Men jag tänker att dom nog snart bleks lite och då blir det nog bra.
Småsåren mellan ögonen går förhoppningsvis också bort på ett par dagar, inte fint alls men hon råkade ta lite för djupt med pincetten.
Fransarna blev jag däremot mycket nöjd med, dom har jag ju provat att färga några gånger för flera år sedan, men jösses så mycket bättre det blev nu. Så skönt att slippa mascara i sommar, vilket annars är ett måste på mina ljusa fransar.
När jag kom hem så passade jag på att vaxa överläppen och hakpartiet från dom kritvita strån som växer där och syns extra mycket så fort jag får lite solbränna. Tänkte att det var lika bra och passa på nu när jag ändå inte kan sola på ett par dagar.
Tyvärr är det så att det hår jag tappar på huvudet verkar kompenseras med mer hår på mindre roliga ställen där man helst inte vill ha några hårstrån alls, ben, armar och ansikte..

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards