Alla inlägg den 4 maj 2014

Av rosatjejen - 4 maj 2014 14:14

Det råder One Direction feber här hemma nu, och har så gjort rätt länge nu.

Jag vet inte riktigt hur många tröjor och prylar hon har med One Direction på, men många är det. Det är T-shirts, linnen, hoods, dockor, iphoneskal, posters, påslakan, badlakan, väskor, muggar, böcker ja listan kan nog göras hur lång som helst..... Det här linnet hittade hon på HM igår, och sen var lyckan gjord liksom. Tänk vad härligt att barn kan bli så lyckliga över "idol prylar" i den åldern.
One Direction kommer ju hit till Sverige i juni, och till Olivias stora lycka så gilla även storasyster Matilda One Direction, så hon och hennes kompis Bella ska ta med Olivia på deras konsert på Friends. Hon har gått och väntat ända sedan tidigt i höstas då dom släppte biljetterna , som förövrigt sålde slut på bara nån timma, men Matilda var snabb (eller så hade hon bara en jäkla tur helt enkelt) så nu har hon väntat och längtat sedan dess. Men nu är det bara en dryg månad kvar.
Jag är så himla tacksam över att två 20-åringar faktiskt vill ta med en 11-åring på konsert, det kallar jag syskonkärlek de lux.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards