Alla inlägg den 6 april 2014

Av rosatjejen - 6 april 2014 16:32

Jag har varit så fruktansvärt missnöjd med mitt hår sedan jag var hos frissan senast. Det är ju aldrig lätt när man går till en frisör man aldrig varit hos förut, men det här kändes värre än så. Jag blev rekomenderad morrocainoil för att få mer glans och motverka frissighet, men det hjälpte inte ett jäkla dugg på mitt hår.
Men idag när jag gick förbi den salong jag normalt brukar gå till(när min frisör inte är barnledig) så köpte jag den här

Jag hade helt glömt att detta fanns, använde det jämt för några år sedan. Och nu är håret superfint igen, jag är så glad, all frissighet är borta och håret fick tillbaka lite av glansen

Nu kanske jag klarar mig tills min frisör kommer tillbaka från mammaledigheten i slutet av sommaren.
Och JA det är faktiskt viktigt för mig att försöka se så pigg och vanlig ut som möjligt även fast jag är sjuk, jag blir ju liksom inte friskare av att strunta i utseendet.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards