Alla inlägg den 2 april 2014

Av rosatjejen - 2 april 2014 23:51

Nyklippt tjej

Hon är så himla nöjd och det glädjer mig.
Själv är jag också nyklippt men det blev mindre lyckat, så nån bild tänker jag inte bjuda på än på ett tag.
Det är faktiskt så att det har nog i princip aldrig hänt att jag gått från frisören och kännt mig så där helnöjd, jag behöver liksom ett par veckor att vänja mig och måste även få tvätta och forma några gånger innan det känns som mitt eget hår igen.

Av rosatjejen - 2 april 2014 14:42

Jag fyllde år häromdagen och det har resulterat i ett helt kilos viktuppgång. Nu kan jag ju iofs inte skylla det kilot på att jag blivit ett år äldre, men jag önskar att jag kunde det. Men nääää...det blev på tok för mycket tårta och god mat.
Först kom min mamma med prinsesstårta på dan, och sen kom Matilda hem på kvällen med den godaste moussetårtan jag nånsin smakat, hasselnötsmousse på digestivebotten, den var då god så min smaklökarna sjöng av lycka för varje tugga, och många tuggor blev det.
Nu får det bli lite ordning med matintaget igen och absolut inga sötsaker förrän jag gått ner det där kilot igen.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards