Alla inlägg den 11 mars 2014

Av rosatjejen - 11 mars 2014 20:47

Jag orkar inte, jo förresten det klart jag orkar, men just nu känns det faktiskt lite hopplöst.
Jag var hos min leverläkare idag och tyvärr hade lyckan vänt även där, för mina levervärden var förhöjda igen. Vad det beror på kan dom inte säga, men det kan bero på min senaste lungemboli, eller på att fragmindosen höjts. Det kan även bero på något cirkulatoriskt, men ingen kan säga säkert vad det beror på just nu.
Som vanligt när jag får tråkiga och jobbiga besked så snurrar tankarna runt i huvudet och frågorna och funderingarna blir till slut så många att jag liksom måste stänga av mina egna känslor en stund för att orka. Det är som att jag behöver några dagar att sortera allt i huvudet innan jag riktigt kan ta in vad som händer.
Själv tror jag mer och mer att alla mina besvär med koagulationen, lungembolierna, värken i benen och de höga levervärdena hänger ihop på något sätt, frågan är bara hur....

Nästa vecka har jag ett inbokat besök hos min läkare på antikoagulationsmottagningen och då hoppas jag att jag får lite mer klart för mig vad det är som egentligen hänt och vad som förväntas hända framöver.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards