Alla inlägg den 5 mars 2014

Av rosatjejen - 5 mars 2014 20:25

Blev bjuden på gofika idag medan jag väntade på att dottern skulle sluta jobba för dagen

Det var helt klart den godaste semlan jag någonsin ätit.
Förövrigt så har jag haft en jävulusisk huvudvärk hela dagen, jättejobbigt är det. Jag brukar ju nästan aldrig ha huvudvärk och aldrig nånsin så här länge. Om det inte släpper snart så måste jag nog ringa nån av alla mina doktorer imorgon och fråga vad jag ska göra, kan ju varken ta Ipren (blödningsrisk) eller Alvedon (levervärden) men jag tror inte att jag orkar med att ha så här ont en dag till. Frågan är bara till vilken av mottagningarna jag ska ringa, antikoagulationsmottagningen eller levermottagningen, kanske bäst att ringa båda förresten, för säkerhetsskull. Men jag hoppas förstås allra mest att huvudvärken försvunnit imorgon när jag vaknar.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards