Alla inlägg den 8 februari 2014

Av rosatjejen - 8 februari 2014 09:48

Den här veckan har varit en ganska bra och framför allt rolig vecka, även fast den började med ett jobbigt sjukhusbesök.
Matilda fick sitt körkort i torsdags, så ni kan ju gissa om det var en glad och stolt tjej som körde mamma till Sickla igår.
Egentligen så skulle vi bara till Sickla för att köpa kattmat hos veterinären. Men som vanligt när jag är med Matilda så kommer jag nästan alltid hem med något snyggt till mig själv. Hon är en fena på att hitta snygga kläder.
Jag köpte en ny lite tunnare dunjacka att ha till våren. Jag var först lite tveksam till färgen, men när sen Filippa som också var med, sa att den ju faktiskt var mer rosa än lila, ja då kunde jag inte låte bli att köpa den

Jag rensade lite i ett skåp häromdagen och blev lite nostalgisk när hittade ett foto från när mina tre äldsta tjejer var små, det känns som om det var hur länge sen som helst. Jag hittade även Emelies gamla favorit skallra som hon alltid satt och skramla med när hon var bebis. Jag kunde inte låta bli att putsa upp den och lägga undan den i väntan på att hon kanske får egna barn en dag. Med tanke på att när jag var lika gammal som hon är nu (snart 26) så var jag tvåbarnsmamma.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards