Alla inlägg den 29 januari 2014

Av rosatjejen - 29 januari 2014 11:27

Jag är fortfarande så förbenat trött, så där trött så det nästan gör ont.
Jag vilar så mycket jag kan, men ibland så känns det som att jag bara blir tröttare av att vila.
Det är jobbigt och tråkigt att inte orka något, det är ett sånt slöseri med tid.

Nu ringde precis Matilda och berättade att hon klarat körkortsteorin. Åhhhhh vad lycklig hon var. Det finns nog inget som gör mig så glad som när mina barn är så där sprudlande glada och lyckliga.
Det är en himla tur att jag har min underbara fyrklöver med döttrar, för utan dom så hade det varit väldigt trist och tråkigt att vara jag.

Många säger till mig att jag har så fina barn och att dom ser så bra ut allihop, och ja vad ska man säga? Det är klart att jag tycker att dom är finast i hela världen, men det tycker ju säkert alla föräldrar om sina barn.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards