Alla inlägg den 26 september 2013

Av rosatjejen - 26 september 2013 16:30

Mitt lilla hemmagym har utökats lite den sista månaden.
Nu har jag förutom min crosstrainer och pilatesboll.

Dessa fina hantlar som jag fyndade på intersport nu i veckan

Även denna nya rullare eller vad det nu kallas är också ny. På Clas Ohlson fyndade jag den.

Nu ska jag bara komma igång och använda dessa prylar lite regelbundet också.

Av rosatjejen - 26 september 2013 13:03

För ganska exakt 5år sedan så lämnade jag in mina köksluckor och lådor för omlackering. Jag valde då också att ha handtag istället för knoppar.
Handtagen på luckorna hjälptes Emelie och jag åt att sätta upp på direkten. Men det var sen det hände något, ingen av oss vågade sätta upp handtagen på lådorna, med risk för att det kanske eventuellt skulle kunna bli lite snett eller så.
Men så igår hände det äntligen efter 5år utan handtag att Filippas snällaste kompis Felix kom hit och satte upp dom.

Så otroligt skönt att äntligen kunna dra ut lådorna utan att klämma fingrarna.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards