Alla inlägg den 14 september 2013

Av rosatjejen - 14 september 2013 21:06

Som ni säkert förstått så kan jag inte skriva exakt allt om mina besvär här i bloggen. Det beror på lite olika anledningar, men jag berättar i stort sett allt jag kan, vill och förstår.
Fast jag måste också erkänna att en del kan jag faktiskt inte berätta för att jag inte riktigt förstår allt själv.
Vissa saker som händer och har hänt i min kropp kanske jag kommer att förstå så småningom, men just nu är allt väldigt rörigt måste jag erkänna.
Det blir ju heller inte mindre förvirrande när en läkare säger en sak, och nästa säger något helt annat, men det ska säkert bli klarhet i det med så småningom.

Av rosatjejen - 14 september 2013 08:47

Idag kändes det verkligen som riktigt höstväder när jag vaknade.
Alldeles grått på himlen och en dimma som gjorde att jag knappt kunde se huset mittemot.
Efter den här fina och väldigt långa sommaren så känns det faktiskt inte lika sorgset och ledsamt med hösten som det brukar göra, inte ännu i alla fall.
Idag ska jag försöka att göra så lite som möjligt.
Vaknade med kletiga ögon och huvudvärk, så jag har precis svalt ett par Alvedon.
Jag fick ont i mina ögon redan igår kväll, dom kliade och gjorde ont och när jag skulle gå och lägga mig så var dom alldeles röda och svullna, då trodde jag att det bara var någon allergi, men nu verkar det mer som nån förkylnings grej. Det är bara hoppas på att det går över fort och inte smittar nån annan i familjen.

Av rosatjejen - 14 september 2013 08:14

Jag slipper börja med Waran och får istället fortsätta med mina Fragminsprutor i åtminstone ett halvår till. Jag är så glad och lättad över det beslutet.
Förövrigt så blev jag inte så mycket klokare av infon vi fick på Koagulationsmottagningen igår.
Det verkar fortfarande vara en del frågetecken även för läkarna, så då är det ju inte så konstigt att inte jag heller förstår.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards