Alla inlägg den 12 september 2013

Av rosatjejen - 12 september 2013 21:33

Redan i somras upptäckte jag att katten hade tuggat på sladden till min iphone laddare, men den fungerade så jag tänkte inte mer på det.
När jag sen var på Kreta så var hon ju med Emelie och då hade hon även tuggat på hennes sladd till datorn, men den fungerade som den skulle ändå.
Idag upptäckte jag att laddaren till min laptop inte fungerade, vilket inte var så konstigt med tanke på att sladden var helt sönderbiten. FAAN OCKSÅ!
Små små djupa bitmärken i hela jäkla sladden.
Problemet är ju inte bara att jag måste köpa en ny laddare för dyra pengar, utan att risken är att hon biter sönder fler sladdar. Jag vet ju inte heller om det är fler sladdar som hon bitit sönder här hemma. Det får bli helgens stora projekt att gå igenom varenda sladd här hemma.
Frågan är nu hur i helskotta jag ska få henne att sluta med dessa dumheter

Av rosatjejen - 12 september 2013 19:13

Känner mig lite piggare idag jämfört med igår.
Illamåendet är nästan helt borta och jag har inte varit riktigt lika orkeslös idag.
Hade tänkt att ta en promenad ikväll, men blev just biten av latmasken sä nu känns promenaden rätt avlägsen när jag ligger här på sängen och bloggar istället, men snart så kanske.......

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards