Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av rosatjejen - 24 augusti 2013 18:38

Idag var vi på Nacka forum för att köpa lite nödvändigheter, men även lite mindre nödvändiga men väldigt snygga saker.
Det vi behövde akut var mest var lite kablar och annat jox till data och tv.
Sen behövde Olivia ett par nya hörlurar till sin ipad. Nu när hon blivit så pass stor att hon sitter och tittar pä långfilmer både via flexnet och via play, så vill jag inte att hon använder sådana hörlurar som man stoppar i öronen, utan såna här

Dom på den här bilden är visserligen mina, men vi köpte ett par liknade till henne i barnstorlek.
Jag tror inte att det är så bra att sitta med ett vanligt head set i öronen timma ut och timma in, dom här är nog inte helt ofarliga dom heller men åtminstone lite bättre har jag förstått det som.


Jag köpte den här fina jackan på zara

Jag tycker att den är jättesnygg.

Olivias jacka hittade vi också på Zara

Inte den finaste färgen jag vet, men hon tyckte om den och det är ju det viktigaste, mamma kan ju inte få bestämma jämt, och tur är kanske det för då skulle typ allt vara rosa eller blått ;-)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards