Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av rosatjejen - 17 augusti 2013 21:13

Efter plankstek och smågodis så avslutar vi kvällen med lite grönsaksdipp. Fräscht och gott

Hon där i dom lila byxorna är så trött på att hennes mamma ska hålla på och fota hela tiden.

Av rosatjejen - 17 augusti 2013 18:50

Eftersom min annars rätt starka karäktär verkar ha tagit ledigt, så fortsätter jag kvällen med en massa smågodis i soffan.

Dumt jag vet, men gott

Av rosatjejen - 17 augusti 2013 17:30

Har just ätit en helt ljuvlig plankstek. Inte så bra för vikten, men det var väldans gott.

Mat
Av rosatjejen - 17 augusti 2013 15:38

Idag har jag roat mig med att plocka undan allt som samlats runt omkring min crosstrainer i sommar. Det var allt från resväskor till Matildas kläder, ibland verkar det som om hon tror att det är en extra klädhängare ;-)
Nu är är i alla fall ctosstrainern synlig för ögat igen och redo att användas. Jag känner verkligen att jag behöver komma igång med lite träning igen så konditionen blir lite bättre. För med en god grundkondition så orkar jag mer och lungorna luftas och stärks lite dom med.
Igår fick jag även en ny pilatesboll . Jag har ju haft en innan men den var lite förstor för mig, den här nya var däremot precis lagom storlek för mig att stretcha och göra situps med.

Jag gillar ju inte att träna när någon annan är hemma, vilket har varit helt omöjligt under sommaren eftersom att jag har haft sällskap 24/7 varje dag. Men på tisdag börjar skolorna och då jäklar vad jag ska träna på den här maskinen

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards