Alla inlägg den 3 juli 2013

Av rosatjejen - 3 juli 2013 09:52

Oj vad jag ätit mycket onyttigheter dom två senaste veckorna. Det har blivit en hel massa glass, godis, hamburgare, frukt, choklad och kakor.
Jag har ändå varit ganska så viktstabil och inte alls gått upp så mycket som jag vanligtvis gör när jag "fuskar" så här med maten.
Det jag tror är förklaringen är att jag trots att jag ätit en massa kolhydrater så har jag skippat dom med mest stärkelse i som potatisprodukter, pasta, ris och vitt bröd.
Jag är faktiskt jätte nöjd med att kunna unna mig lite extra nu pä sommaren utan att gå upp jättemycket i vikt, och att välja bort just pasta, ris och potatis är inget problem för mig då jag inte känner något som helst sug efter det.

Idag skiner solen här, men det är ingen direkt värme i luften. Jag väntar fortfarande på den där riktiga sommarvärmen så att man kan tillbringa några lata dagar på stranden utan att frysa häcken av sig.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards