Alla inlägg den 28 juni 2013

Av rosatjejen - 28 juni 2013 21:27

Idag har jag och Olivia spenderat både tid och pengar i Nacka Forum.
Jag var i stort behov av en ny Bikini och det är bland det värsta jag vet att prova bikinisar, det är som om valkarna blir ännu större och brösten ännu hängigare när man står där i provhytten och tittar i den obarmhärtigt ärliga spegeln. Därför har jag liksom skjutit detta framför mig den senaste månaden, men nu var det liksom tvunget.
Efter en del letande så hittade jag tillslut några som passade mig på Stadium
Den här fastnade jag för först

Men sen hittade jag denna

Och den gillade jag också. Så jag fick värsta beslutångesten när jag skulle välja vilken av dom jag skulle ta. Efter en del velande så tänkte jag att nämen vad fasen här står jag äntligen med inte bara en utan två bikinisar som jag verkligen gillar, då är det nog meningen att jag ska köpa båda, så då gjorde jag det.

Även Olivia behövde en ny bikini. Jag vet inte riktigt hur hon bär sig åt, men hon sliter verkligen ut sina badkläder på nolltid.

Den här fina lila bikinin valde hon. Även den från Stadium

Jag var även inne på Boomerang butiken och fyndade den här söta toppen på rean

Den kommer bli supersnygg till jeansshorts eller jeanskjol. Skön är den också.


En bok kostade jag på mig också.

Jag har läst alla tidigare böcker av Carin Gerhardsen, och om denna är hälften så bra som dom tidigare så är jag mer än nöjd.


Även på Polarn och Pyret så är det lite rea, så där fyndade jag dessa byxor till Olivia.

Jag kikade på dom här redan tidigt i våras men tyckte då att dom var lite onödigt dyra, men nu så var priset betydligt bättre.

Nu känns det som att vi har det vi behöver inför vår resa och det känns bra, så nu får det vara slut shoppat på ett tag. Men jag kan nästan lova att jag kommer att komma på något mer vi behöver, det är ju hela 2 veckor kvar tills vi ska åka ;-)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards