Alla inlägg den 16 juni 2013

Av rosatjejen - 16 juni 2013 23:27

Nu har jag trots en hel veckas kalasande inte ätit något sött alls. Men idag vaknade sockermonstret till liv och jag blev ruggigt sugen på lakrits, och jag tyckte faktiskt att jag var värd det efter allt slit. Det är ju inte så att jorden går under eller att jag går upp 5kg för att jag unnar mig lite godis ibland och nu var det ju flera veckor sedan sist. Nu kom jag förresten på att det inte skulle förvåna mig om jag snart får mens igen, för då brukar jag bli så här sjukt sugen på godis strax innan. Den kommer ju lite när som helst nu för tiden.
Nu ligger jag i sängen med lite smågodis i en skål.....

.....och spelar candycrash,

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska sluta spela detta spel, men ändå fortsätter jag. Fast det är ett bra sätt att döda tid på när man har tråkigt.

Av rosatjejen - 16 juni 2013 18:41

Idag är det precis 4 veckor kvar tills vi befinner oss på Kreta. Det ska bli så härligt att slippa fundera på vädret i 2 hela veckor, för på Kreta är det baske mig alltid fint väder. Det närmsta jag kommit dåligt väder där är när jag såg en liten vit molntuss på himlen en gång för några år sedan.

Olivia på Kreta 2011

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards