Alla inlägg den 6 juni 2013

Av rosatjejen - 6 juni 2013 23:42

Har fått några nässelutslag nu ikväll, på låren och i nacken,dock inte så många eller så stora nässelutslag som sist. Snälla håll tummarna för att det inte ska bli fler utslag nu.
Den här gången så har jag inte ätit några ägg i alla fall. Men jag har fått en ganska fin färg idag, så det kan ju vara någon form av soleksem också. Jäkligt trist är det ändå.
Tog precis en antihistamintablett (aerius) så nu hoppas jag att den hjälper så att jag slipper ta en massa kortison igen

Av rosatjejen - 6 juni 2013 19:57

Nu blir det grillat. Fläskkarré med tzatsiki till mig, också färskpotatis, majskolv och marshmallows till de andra.

Av rosatjejen - 6 juni 2013 16:04

Vilken härlig dag vi har här i Stockholm. Solen har lyst från en klarblå himmel hela dagen, och jag ligger här i en solstol och har det toppen. Om det inte varit så förbenat kallt i vattnet i sjöarna här omkring så hade det varit riktigt skönt med ett dopp nu, men det får nog vänta ett par veckor till.
En granne gick precis förbi och frågade om jag inte var rädd för att få hudcancer. Svaret blev, Nej det är jag inte. Det jag inte sa var att jag är så fruktansvärt orolig för min hälsa ändå, så jag orkar liksom inte oroa mig för hudcancer också , men det kan jag ju inte säga till grannen som inte vet att jag är sjuk.
Jag upplever det som enormt rogivande att ligga i solen och njuta, så det är inte bara för att bli brun, fast jag nekar inte till att en lagom solbränna är ser snyggt och fräscht ut.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards