Alla inlägg den 1 juni 2013

Av rosatjejen - 1 juni 2013 18:52

Jäklar i min lilla låda vad jag kissat idag.
Jag köpte några vätskedrivande på hälsokosten, uva ört heter dom.
Det stod att man skulle ta 1-3 stycken till natten, men jag tog 3 stycken direkt vid 12-tiden och sen har jag kissat som aldrig förr. Nu tror jag inte enbart att det beror på uva ört för så snabbt kan dom ju inte ha effekt, men dom har säkert hjälpt till lite.
Nu hoppas jag att jag inte börjar svullna igen ikväll utan att det håller sig så här.
Till middag idag så invigde vi den nya grillen. Vitlöksmarinerad fläskkarré och tzatziki stod på menyn, fantastiskt gott blev det. Dom andra åt färskpotatis och grillad majskolv till också.
Igår hyrde vi en film som vi glömde att titta på, så vi gör ett nytt försök ikväll, senaste Wallander filmen är det förresten, hoppas den är bra.

Av rosatjejen - 1 juni 2013 10:28

Om jag ångrar gårdagens godisfrossa? JA!
Men nu är det bara att bita ihop och fortsätta enligt planen det vill säga att minimera kolhydratsintaget.
Idag tänkte jag gå ner till vårt Apotek och fråga om dom har något vätskedrivande, för nu är jag trött på att vara svullen och pirrig i händer och fötter.


Av rosatjejen - 1 juni 2013 09:42

Det straffar sig direkt när jag ätit för mycket kolhydrater.
Nu får det bli skärpning igen fram till den 11/6 när Matilda tar studenten. Det vore ju för tråkigt om klänningen jag köpt för att ha då hinner bli för liten.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards