Alla inlägg under maj 2013

Av rosatjejen - 1 maj 2013 18:40

Gissa om hon var lyckliga när hon fick en ny skolväska med Sveas namn på.

Av rosatjejen - 1 maj 2013 10:46

Trots att jag åt ca 130g kolhydrater igår, alltså på tok för mycket. Så är jag fortfarande kvar i ketos, helt otroligt. Jag blev så förvånad att jag var tvungen att testa 2ggr för att se om det verkligen stämde.
Men hur som helst så var det ändå dumt att äta så mycket med tanke på hur jag mår nu.

Av rosatjejen - 1 maj 2013 10:23

Att jag aldrig lär mig. Jag har mått jätte dåligt inatt, svettats, haft hjärtklappning och magen har varit alldeles öm och svullen. Varje gång detta händer så lovar jag mig själv att aldrig mer vräka i mig en massa socker och kolhydrater, men så glömmer jag bort det tills jag plötsligt är där igen. Att jag aldrig lär mig.
Idag känns det som om jag vore lite bakis fastän jag inte drack en droppe igår, fortfarande lite varm men framför allt svullen i fötter och fingrar. Allt detta elände bara för några bitar tårta som var god igår, men inte så god att det är värt att må så dåligt som jag gjort inatt.
Vågen visade på +0,8 imorse men det var ju väntat. Jag hoppas gå ner det igen på ett par dagar.
Nu ska jag ställa mig på crosstrainern en stund och sen hoppas jag att solen fortsätter att skina även på eftermiddagen så jag kan sitta på balkongen och sola en stund.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards