Alla inlägg den 28 maj 2013

Av rosatjejen - 28 maj 2013 18:29

Fick en kallelse till Huddinge idag. Det är tydligen så att jag ska göra ytterligare ett andningstest innan jag träffar läkaren. Jag är glad över att testet och läkarbesöket är samma dag, det sparar både tid och ork. Som jag skrivit förut så är ju inte Huddinge vårt närmsta sjukhus, utan det tar minst 1,5 timma att åka dit kommunalt.


Jag är fortfarande lika svullen i kroppen, och känner mig lika seg som imorse. Himla mysko det här. Jag är i alla fall oändligt tacksam över att jag inte fått tillbaka några utslag sen jag tog de sista betapreden i söndags.

Av rosatjejen - 28 maj 2013 13:29

Det händer mycket sällan att jag kryper ner i sängen på dagtid även om jag är sjuk, men nu har jag gjort det och det känns faktiskt rätt bra.
Förutom att jag är så sjuk svullen och trött idag, så är jag även vrålhungrig. Känns som om jag bara hinner svälja sista tuggan av en måltid innan jag är hungrig igen.
Det enda jag tänker på är mat, hur sjukt är inte det.



Av rosatjejen - 28 maj 2013 09:08

Om jag kände mig svullen igår, så var det ingenting mot vad jag är idag.
1,2kg har jag samlat på mig sen igår, helt otrolig. Jag som hade hoppats på lite minus på vågen idag, men men....
Jag får nog räkna med att min kropp kommer uppföra sig lite underligt några dagar till helt enkelt. Det enda jag kan göra är ju att försöka hålla koll på kolhydraterna och kalorierna och hoppas på att kroppen lugnar ner sig och börjar bete sig som vanligt snart igen.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards