Alla inlägg den 28 april 2013

Av rosatjejen - 28 april 2013 16:51

Trots köpstopp så känns det som jag shoppat mer än vanligt, men riktigt så är det inte. Jag fick en massa presentkort i födelsedagspresent och det är dom jag handlat upp.
Det är ingen som vågar köpa kläder i present till mig eftersom att dom tycker att jag är för kräsen, och det är sant. Jag skulle aldrig sätta på mig något som jag inte känner mig 100% bekväm i, och det får heller inte sticka ut för mycket. Jag är med andra ord lite tråkig när det kommer till kläder åt mig själv.
Det här är det jag hittade idag.
Dom tunna koftorna den ena i vitt och den andra i svagt rosa kommer bli perfekta i sommar när det blir lite kyligt, den stickade tjocktröjan likaså. Skorna kunde jag bara inte motstå, dom liksom ropade mitt namn och supersköna är dom också. Allt från HM.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards