Alla inlägg den 11 april 2013

Av rosatjejen - 11 april 2013 19:16

Imorgon ska jag gå och träffa en kurator, för att prata om min sjukdom och hur jag mår.
Jag har aldrig riktigt blivit klok på folk som springer hos kuratorer och psykologer år ut och år in, och ofta ältar det som varit.
Jag har aldrig trott på det här med att rota runt i det förflutna, utan jag har alltid tyckt att jag mått bättre av att lämna jobbiga händelser bakom mig och gå vidare istället.
Men nu handlar ju min ångest och oro inte om det som varit utan det som komma skall. Så nu har jag lovat mig själv att ge detta en chans, eller möjligen två, och efter det bestämma om jag tycker att det känns bra eller inte.

Av rosatjejen - 11 april 2013 18:33

Idag har jag haft sällskap hemma av lilla O som har haft en hemsk migrän. Som tur är så kan dessa anfall ibland försvinna lika snabbt som dom kommer, så nu är hon ute och spelar boll. När mina andra barn var små så fick dom aldrig gå ut om dom varit hemma från skolan för att dom mått dåligt, men sen Olivia fick sin barnmigrän så har jag ändrat mig lite på den punkten, och tycker att det bara är bra om hon är ute och får lite frisk luft så fort som hon känner att hon orkar.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards